2011 - Nu kör vi!


Nu är 2010 officiellt över, 365 dagar sen det var nyårsafton förra gången, läste nyss en text i min gamla dagbok. En tradition för mig, köpa en ny dagbok, skriver bara 1:a januari, sen glöms den bort. Men av bara den lilla texten märker man hur man har förändrats. Hur ung & dum man var, nu är man ett år visare och bättre ska det bli!

Det är ju inte bara nytt år heller, utan också dags för en ny blogg, tillbaks till blogg.se var det som gällde. Nu kör vi hårt på det här, längtat så efter att få blogga men kände att jag behövde en helt ny start. Vilken dag är då inte bättre än 01-01-2011? Har dock inte bestämt mig om den ska bli privat och då vara lösenordsskyddad, vi får se :) Ni som följt mig tidigare kommer förhoppningsvis stanna, och nya kanske tillkommer.

Jag vet dessutom att designen inte är nåt att hurra för, men just nu känner jag att jag bara behöver ett vitt stort papper att fylla med text. Utan massa krusiduller, så utseendefixerade är ni väl inte?

Det här inlägget är tidsinställt, så när det publiceras står jag på balkongen (går inte, pga en halvmeter snö som blockerar dörren) utan står snällt och fint och tittar på fyrverkerierna tillsammans med min familj, i myskläder, med massa mat och mysfaktor på hög nivå. Mycket bättre än så kan inte ett ny år börja ♥

Gott nytt år på er iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0